L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Inbjudan =)

Kategori: Allmänt

(rosetten är rosa egentligen men blev ngt fel när jag tog kort?)




På baksidan står det såhär :

"Hej Sara! Vi på Boden Handel har uppmärksammat din blogg och vi facineras av din viljestyrka och den energi du lägger ner på din träning. Du engagerar dina läsare genom att dela med dig av din träning ch allt du äter vilket vi tycker är kanon! Vi uppskattar även att du bjuder på dig själv och med hjälp av humor sprider glädje till dina läsare.Vi på Boden Handel tycker att fantastiska bloggare som du bör belönas och skulle därför vilja bjuda in dig till modevisningen vi kommer arrangera i samband med tjejkvällen den26/4 på folkets hus kl 17-19

Vi bjuder dig & en vän på varsin plats på front under modevisningen."



Så nu ska jag & Antonia ut på stan på tjejkvällen. KUL =)  Bara dom varma orden gjorde mig tårögd. Tusen tack för det! Senkom även ett annat superbrabesked . & dessutom kommer jag inom kort ha en ny blogg. ; )
Allting bara vändes över en natt kändes det som. Träningen idag gick helt OK. Skönt få träffa alla vänner på gymmet. Man blir gladare på en gång. Så nu tycker jag ni alla ska ta & anmäla er om ni vill vara modeller där eller att ni kommer dit. Biljettinformation hittar ni på
http://WWW.BODENSHANDEL.NU 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: