L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Hur tänkte jag nu ?

Kategori: Allmänt

Helvete jag har gjort det igen!
Ska åka idag & ännu inte packat, tränat eller handlat det jag ska.
Jag är SÄMST på att planera mina resor. Har jag ens rentvätt?

på ungefär en timme ska jag hinna:

- Köpa nya täckbyxor då mina förra var i STORLEK 34 ( XXS)  
(behöver jag ens poängtera att jag inte är det längre?)

-Träna ( tack & lov för super-seta)
- Handla till katten då jag är borta
- Duscha , tvätta håret & PACKA
- Lämna nycklar.
Tur att Martin var så gullig att jag kom hem till ett TOTALT städat hem igår ! Guuuuld värt!

Hmm... Hur tänkte jag nu ?





Måste bara meddela en sak.  på 1/2 år har jag ökat 50 kg mer i hackliften . Kändes grymt.
Ibland glömmer man bort att kolla tillbaka lit elängre än förra veckan. Jämför mig jämt med förra veckan och aldrig med för ett halvår sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: