L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Resultat vägning nr 3

Kategori: Allmänt

                                                                   Wii Finally Friday ; )

RESULTAT VÄGNING

Är som sagt inne på min 4: e vecka men jag vägde mig första veckan så resultatvägningen blev först vecka 2 så att säga. Inte första veckan. För er som undrar :) väger mig pås amma våg samma tid på dygnen.


Vägning nr 1:(v2) -0,6kg
Vägning nr 2:(v3) -0,4kg
Vägning nr 3:(v4) -0,4kg 
Väger nu: 83,2 kg

Kommentar om resultat: Glatt överraskad. Eftersom jag åt glass 2 ggr under veckan. Går precis som planerat trots allt. "Bara" 7 stycken vägningar kvar. =) Det rullar på här!

Dagen idag blir ingen gottisdag utan kyckling.. Hade hellre ätit Martins goda mat! Han är så duktig på att laga mat! Till skillnad från människan han bor med ;)

Idag blir det Marklyft, rygg & kanske lite mage idag Med hitler himself Daniel (& John?). Sen visa bror sofforna så vi kan byta med varandra! Vill ha svarta skinnsoffor & ingen divan. lättare att möblera om då!
Tvättning blir det också. Får tvätta 2-3 ggr i veckan pga alla träningskläder. Blir tokig.

              

Kommentarer

  • Johan säger:

    Snälla lilla flicka! Sluta vara så förbaskat desperat efter att vara i rampljuset hela tiden, förstår du inte har större delen av dina vänner skrattar bakom ryggen åt dig utan att du ens vet om det!



    Och du! Sluta nu med dina löjliga bilder, du är inte någon kroppsbyggare och kommer aldrig bli det, du har helt fel kroppsform för det! Och det är ju patetiskt att ingen har sagt den sanningen till dig förut. Ta inte detta som något elakt är du snäll, för jag menar det inte på ett elakt sätt! Vill bara göra dig uppmärksam på att du gör bort dig hela tiden utan att veta om det

    2011-10-22 | 19:04:28
  • Anonym säger:

    Sara du är fantastisk, är sjukt imponerad av hur du orkar och vilka resultat du får! känner att det finns hopp då jag läser din blogg :)du är en förebild. kom ihåg det då du får kommentarer som den från Johan.

    2011-10-23 | 16:47:59
  • Marcus säger:

    Hej, jag tycker du är grym och en stor förebild, skit i puckon som Johan. :)

    2011-10-24 | 18:43:55

Kommentera inlägget här: