L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Resultat vägning nr 2

Kategori: Allmänt


Oops.. Busted ; )

Den där jävla glassen !!! Blir en hård helg med lite strikare kost alltså.


Jo föresten hade vägning idag

Vecka 1:
- 0,6 kg
Vecka 2: - 0,4 kg
Totalt: Minus 1 kg
Nuvarande Vikt: 83,6                 

Kommentar om resultat: Hade förväntat mig 0 eftersom jag gottade mig i helgen med några godisar & rostade mackor samt skippat 2 kvällsprommisar. Men går som planering räknar på minus 0,5 kg i veckan. Långsamt men säkert resultat!=) Jag anser det är bäst för mig & mest hållbart! För att inte tappa allt för mkt muskler och inte börja hetsa fram ngt!

Form Check bilder kommer upp ikväll!

Svar på kommentar: Lisa, Jag är ju typ sist att byta däck?! Alla jag känner har bytt därför kan jag inte va sämre! ;) Tack & puss raring!

Kommentarer

  • lisa höjsten säger:

    Jag har inte gjort de än :P hahahaha så då är väl jag sist :P attans :)

    2011-10-13 | 01:02:54
    Bloggadress: http://bodenvsgbg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: