L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Resultat efter vägning nr 1

Kategori: FORM-CHECK

"Det går bra nu" - 0,6 kg


SEN SENASTE VÄGNINGEN 
5 st styrkepass
1 pass spinning 30 min + 45 min bodypump
30 min cardio vid varje styrkepass ( 2,5 tim kvällscardio tot)
4 st morgonpromenader (45-50 min)
5-6 måltider om dagen(KOLHYDRATER VARJE MÅLTID , hör ni det tjejjer!!)
Ingen ätardag
Intar mivitotal, omega 3 , aminosyror, proteinshake

RESULTAT
-0,6 kg ( jag ska hålla vid kring 0,5 däromkring)
Alltså 84 kg på vågen
2 st personbästa i 2 övningar. Benpress & latsdrag i maskin.


& vi har ju trappat upp tempot nu med mer morgonpromenader. 5 st blir det denna omgång till nästa onsdag.
Nu vet jag iaf att jag inte behöver slänga på nå långa kvällsprommisar ÄN.

 
Upprör jag ngn med denna bild? vet ni vad? Don´t care. Patetiskt.

Ca 4,5 kg kvar då enligt planering.

Kommentarer

  • Martina säger:

    duuuu är så braaa! <3 fortsätt så här bruden! fan vilken PUMPA du kommer bli ;) bäst jag passar mig, så jag inte blir kär ;) pösssss jag ÄLSKAR dina BILDER, du peppar mig!!! :D

    2011-10-05 | 21:02:34
  • Yanina säger:

    heeej :) snokar i din blogg också till och från även om ja inte kommenterar haha :) btw, jobbar du där vid resebyrån eller vad det är där jag såg dig för inte så länge sen ?:) puss på dig! beundras av dig

    2011-10-08 | 01:32:56
    Bloggadress: http://somaiya.blogg.se/
  • Lee säger:

    Duktig du är!! Let me know när vi ska röra på oss tillsammans, dock svårt att passa in när båda kan :( men någon kväll måste det väl ändå gå eftersom vi båda tränar på kvällarna :)

    2011-10-08 | 15:54:43
    Bloggadress: http://leehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här: