L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Ben på en måndag??

Kategori: Allmänt

Kl 05:40 Ringer klockan. Prommis 50 min med Morgan!
Underbara hemska Måndag. Men skönt med rutinerna.
Martin skrattade åt mig imorse kunde knappt få upp ögonen!

Frukost: 2 msk mivitotal + Proteinshake + 20 g skinka        
Mellis: 1/2 burk lätt kesella + funlight
Lunch: Lax 2 st filéer + 1 st potatis                        
Mellis nr 2: 1/2 burk lätt kesella       
Under träning: aminosyror                                      
Efter träning Aminosyror                                         
Middag: Kyckling + avokado(hate it) + sallad + 2 msk par boiled ris

ZzZz..


(Kai Greene, STORFAVORIT)


Eftersom jag körde bic/tric igår så funderar jag på att göra ngt hemskt.
Ben på en M Å N D A G ?!. Känns så himla fel på ngt sätt. Överväger att rotera om schemat lite så inte kroppen vänjer sig.

Måste beställa nya aminosyror mina slukas ju upp diekt & snart slut på favorit protte!
Tur man blivit uppgraderad medlem i gymgrossisten då! - blink blink -

Kommentarer

  • Martina säger:

    Men sara då! jag som ville köra ben på onsdag med dig! vad ska jag då köra ;)

    hehe , du jag måste också snart beställa nya Aminozyror jag med! de är fan strax slut :/ pussss socker!

    2011-10-03 | 16:52:12
  • Britta säger:

    Jag ska göra en god avokadoröra till dig någon dag!

    Då ska vi ha middag, så du vet!

    2011-10-03 | 23:08:20
    Bloggadress: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: