L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Måndag

Kategori: Allmänt

Helgen sammanfattning:
1 mål om dagen pga jobb dygnen runt nästan.
Annnars har jag sovit. Det jag väl fått i mig har inte varit bra. Men så blir det när tiden inte finns till att äta så får man inta energi för ett helt dygn på en gång= Energirikt & lik väl så droppar jag i vikt. Så är det varje år när jag jobbar såhär. Äter som en häst & går ändå ner nästan 6 kilo varje december & lite mindre november. & nu tränar jag också det gjorde jag inte förra året så nu får jag äta ännu mer.

IDAG:
Såg något som peppade mig i spegeln imorse för ett benpass.
Vad det var säger jag inte. även om vågen faktiskt stått still så gled kjolen på mig nu jämfört med förra helgen. Så det händer ju ändå ngt verkar det som. Otroligt nog. Idag är det ben på schemat med Danne. Har fortfarande träningsvärk i baksida lår sen i torsdags men det får gå ändå. lite halvont i huvudet idag & trött efter endast 6 timmar sömn & stramar åt maten igen. Lyckat. Nåja.



(Bild lånad från google)

(bild lånad från google)

Vill ha såna baksida lår...Vill vill vill !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: