L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Enough Is Enough

Kategori: Allmänt



Hur vet man när man har fått nog? Är det något som bara växer fram succesivt eller som slår en på en gång? Det kan vara en kommentar, en bild man ser av sig själv eller det rent praktiska, när inga kläder passar längre? Den där känslan är så stark att man kan strunta i begäret man har efter dom sakerna som förstör för en. Jag tror det är svårt att göra stora förändringar utan den där känslan. Ungefär som med hämnd. Hämnd är en känsla som kan driva de flesta människor längre än dom någonsin hade kunnat annars. När man får känslan att man fått nog är ungefär likadan. Lika stark iallafall.. Att man kan göra vad som helst för att nå dit man vill. Det bara slog till och ilskan har bara svämmat över i mig. När det blir för mycket för att ens ge utlopp för. Man bara går omkring tyst & förbannad helt enkelt. Jag tror man ofta måste vänta på den här "knäppen" man vet när det är dags.


How do you know
when you've had enough? Is it something that grow gradually or that strikes you at once? It may be a comment, a picture you see of yourself or just the practical view of it, when no clothes fit anymore? That feeling is so strong that you can ignore the desire you have for those things that destroy the results for you. I think it is difficult to make major changes without that feeling. Much like the feeling revenge. Revenge is an emotion that can drive most people longer than they ever could have otherwise. When you get the feeling that you've had enough is just the same. Equally strong anyways i belive ..

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Hej hej! Har halkat in på din blogg då och då och även om jag för tillfället inte styrketränar måste jag säga att du är grymt inspirerande med dina framgångar och din motivation! Verkar vara en schysst brud som har "dåliga dagar" med gotta och dylikt som alla andra helt enkelt (välkommen till klubben:) En fråga: Gör du hemma-övningar typ plankan och sånt också eller är du mestadels på gymmet?

    Ha det gott//En Bodentjej

    2011-11-20 | 21:48:30
  • JEnnie säger:

    Du är den som fick mig att börja köra riktig styrketräning och jag imponeras och inspireras massa av dig!!

    Du fick mig att "knäppa" och komma igång!

    2011-11-21 | 10:44:44
    Bloggadress: http://Traningspepp.shapemeup.se

Kommentera inlägget här: