L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Bombad/sprängd brevlåda | Fattigare Sara

Kategori: Allmänt

Men det var väl självaste FAN att man aldrig ska få sova? Vaknar vid nån gång efter ett av att det säger PANG rejält!!! tänkte direkt att UGNEN HAR EXPLODERAT ( ja jag var i farten med matlagning igår så det lät helt logiskt för mig) kutade upp sen sprnag jag runt i lägenheten kollade så inget annat exploderat. Martin for upp också!
                           

Sen såg vi att ngn sprängt grannens brevlåda, satan så det small! Busfrön som förstör min nattsömn!!
Behöver all skönhetssömn jag kan få förstår ni inte det? Nåja.. Sitter här liak trött idag misstänker det har ngt med mina mediciner också att göra. Fick veta lite övningar jag ska köra för axeln så blir hem och hämta hantlarna av brorsan som lånat dom.

Jo råkade jag nämna att jag blev 978:- fattigare igår på EN ljuslykta........
Ursäkta men jag minns att jag bad Martin hålla koll på mig så jag inte drog iväg med mitt shoppinghumör. VART FAN VAR DU !? Tack för den hjälpen ; )
         Jag måste vara pantad...978:-  Suck

Kommentarer

  • Malin säger:

    978!!! Men kvinna är du inte klok?!!!!

    2011-05-03 | 15:29:27
    Bloggadress: http://vi2blir3.se
  • Martina säger:

    oj, jag blev redan snål, då hade jag köpt nå "roligare" höh ö, skojja bara :P vet hur det är ;) hur är det med axeln ??? kram!

    2011-05-04 | 17:43:41
  • frida säger:

    fyfan om någon hade sprängt min brevlåda ^^ tur att det inte var eran.,

    2011-05-08 | 23:02:02
    Bloggadress: http://friduslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: