L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Synapslära!

Kategori: Allmänt

Dra åt ...... Vilken träningsvärk i triceps. Blir lika förvånad jämt att jag alltid får sån här värk! & mellan skulderbladen har jag REJÄLT! Av ett triceps-pass. Jaja.


Skönt idag blev promenad till gymmet & sen ett intensivt bicepspass på ca 40 min hann med 4 olika övningar med 3 set. Sen 2 baksida lår övningar & tur var det att jag inte hann med nå mer för jag mötte Carin & Erik sen &  då bestämdes det att vi måste köra ben imorgon så.

Körde 2 övningar med DUBBELT så tunga hantlar än jag klarar & körde ca 2-3 cm upp med hanteln sen drog jag upp den med andra handen & körde sen negativa för jag har läst om att man kan träna hjärnan att stå ut med sån utmattning & att synapserna alltså kopplingarna som sker mellan hjärna och muskel blir starkare så att man ska bli starkare. läste det i böckerna jag har & såg sen att även cecilia benjaminsson körde med det så vafan.. Kan väl vara värt att köra lite sånt. Bara bra att lära sig bita ihop när det är tungt också.

Sen promenad hem igen. Batteriet dog i MP3:N = Sara galen.
Men det gick bra vindstilla & fint väder & fåglarna kvittrade så jag fick lite sommarkänslor i mig.
Nu ska jag sova. Fullspäckat schema imorgon.Rensa skallen på tankar .. Kan behövas ibland.

Sitter här & ylar till spansk ljuvlig musik! Älskar det. Här får ni den engelska versionen. jag gillar den spanska mer dock. KAn båda utantill. Godnatt folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: