L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Tack grabbar! / ZzZzZz.......

Kategori: Allmänt

Jag svär.. Jag har ALDRIG i hela mitt liv varit så trött som jag är idag.
                         
 
Nåja.. bara 40 min kvar av jobbdagen sen är det VILODAG idag.. Sist jag vilade var ju i fredags & hinner inte träna idag. Lika bra att vila då jag nämligen har:

* Benhinneinflammation
* Ryggont nå så jävulskt
*träningsvärk i baksida lår
* En axel som jävlas
* Trööött...ZzZz..
* Tidsbrist
* Ett stökigt hem

                     
Söta Linn på totally you som ska göra brännan min sen ska Jannice göra naglarna på mig!
Så nu är håret fixat, brännan, naglarna. Bara ögonbrynen som ska färgas & plockas nu!
Vaknade upp till ett sånt fint SMS imorse så hela dagen har jag tänkt på det!
Usch så jag saknar han!

Åter igen tack grabbar för alla mejl & när ni skriver på FB. Så himla kul att få utbyta
tänka kring träning & erfarenheter ! Pratar även träning med tjejer men är så få som
vill träna på samma sätt. Idag kom Lisa förbi jobbet & vi bokad ein lördagen för träning.

Ciaaaao !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: