L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Tack för hjälpen på gymmet / ÄLSKADE ÅDROR!/TIPS

Kategori: Allmänt

Alltså nu börjar vi snacka här !! Har inte haft EN ENDA SYNLIG ÅDRA!! Men nuuu jävlar !


& mer ska det bli !! Ska lägga upp om ett tag för ågra månader sen & nu !!=)

Dagens pass blev Rygg & Biceps. Hyffsat bra pass för att vara jag & rygg. kan ju inte köra pulldown pga axeln försökte men går fan inte. Det knakar så jag hör genom mina hörlurar & musiken! och axeln fastnar i ett läge sen hoppar den till typ. Nåja Ali var gullig & hjälpte mig på gymmet med några övningar med tips hur jag ska vinkla handlederna & greppet för att det ska ta mer på Biceps. Upskattar sånt.

TIPS TIPS !! wHEY-80 PROTEINER JAG BESTÄLLDE FRÅN gYMGROSSISTEN! (kolla tidigare inlägg) MED SMAK PÄRON / VANILJ SMAKAR så jävla gott eMELY TYCKTE DET OCKSÅ! Tänk dig en päron milkshake från rönnbäcks som smält lite. Så är denna! Mmmm gottis!

IMORGON KOMMER HJÄRTAT HEM & DET ÄR GOTTARDAAG! !!=)
Nu, sova sig lite! ZzzZz..


Kommer DEFINITIVT vilja beställa en sån här röd & en vit !! Speciellt den militärgröna! Hur sköna som helst. Dock korta så ni vet! Finns på gymgrossisten Får bli nästa belöning....Nån gång

Kommentarer

  • peder säger:

    Sara sluta betala överpriser för protein och andra produkter. GG har lurat mig på mycket pengar men det var för att jag inte visste bättre. MMsports, Gymvaruhuset och sportkost.



    MMsports har grymt protein tydligen. Sj inte testat det, kört sj på Gv:s och på star tidigare.



    Gv:s är mycket bättre, dock inte tropiskafrukter, smakar skit och skummar som fan.



    Sen ska man inte stödja GG, fantasipriser på allt.



    http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=1&funk=visa_artikel&artnr=9947-004&extra=kampanj



    Som ex, det där är på rea och rek pris 549



    http://mmsports.se/product.php?productid=16931&cat=0&page=1



    Det där är inte på någon som helst rea. Det där gäller alla produkter!



    Sen går det ju inte att lita på något företag som tar fram ett protein för "tjejer" vad är skillnaden med de jämfört med whey 80 förutom priset? mindre AAS eller?



    Tycker det är fult gjort!

    2011-05-28 | 22:49:35

Kommentera inlägget här: