L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Dagen idag

Kategori: Allmänt

                 

Killed some biceps today !  =) Vet inte hur jag ska säga. kändes som ett bra pass men inte en droppe svett for nog från mig (AMAZING för att vara mig) Körde sen 3 övningar på trapz också.

VAr & handlade igår & idag. Blev kycklingsallad till middag idag varit så sjukt sugen på det hela veckan! Sen kom mitt proteinpulver så det slurpades i innan sänggåendet nu!

Jordgubbar, Kyckling , frukt, färska champinjoner, mjölk, vindruvor,kvarg
ÄLSKAR att gå i affären kan gå omkring i timtals! Bara gå & kolla på allting.

Sned bild.. Usch så jag ville ha glass. Men lät bli.

              

Kommentarer

  • Josefin Rahkola säger:

    Tack för din fina kommentar, de värmde!



    Körde åxå armar igår. "hittade" faktiskt biceps denna gång ;p händer inte ofta, får vända och vinkla..

    Bra där med glassen! Duktigt!

    Kramar!

    2011-05-13 | 06:24:24
    Bloggadress: http://josefin.shapemeup.se

Kommentera inlägget här: