L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Bicepsmått + bilder + rapport

Kategori: FORM-CHECK

Det är några som frågat vad jag drar för mått på armarna. Så här är svaren:

Jag drar 37 cm på Höger & 36,5 cm på vänster =) Men kom ihåg måttet är ju inte alltid allt. är ju mkt fett på dom också. Så jag kommer få mindre armar när man gått ner lite mer vilket är målet. Tog lite nya bilder då jag kommit i det knallgula linnet.


Vingarna börjar breda ut sig.. Hoppas dom blir tydligare senare. Kommer dra igång definition snart.
Borde ha börjat för längesen men jag vill ju inte hehe. Not yet. Carin & jag pratar hela tiden om i
sommar när vi ska springa.. Ut & gå om dagarna. Så jag skjuter nog upp det. Även om jag skulle
gå ner 0,25 kg i veckan så man inte tappar så mkt muskler. Men men...


Något måste ju ske. Jag går upp utseendemässigt i midjan och överallt. Men camoflage byxorna är
lika vida i midjan nu igen & jag har kommit i det gula linnet så jag hänger inte riktigt med? haha=)

Träningen idag: Satt över på jobbet några minuter så hade bara 40 min på mig tills dom stängde så jag sprang 35 min på bandet med högre tempo hela tiden utan att sakta ner eller stanna en enda gång. Sedan gick jag till spinningcykeln & tänkte bara se hur spinningprogrammet fungerar på dom. verkar ju vara precis som ett vanligt spinningpass med en TV-skärm & instruktör som visar osv. Fan grymt ju!!=) Tror jag ska börja med det eftersom det är så sällan spinning när jag kan ! =) Men men konditionen går fram iaf så jag är en glad Sara som nu har ont i knät. Tog sen en kvällspromenad med hunden !=)



Fan jag blev reserv på spinningen imorgonbitti verkar inte komma med!
& Lee svarar inte på om hon vill ta en solskenspromenad imorgon.

VILL NÅGON TRÄNA RYGG IMORGON?!

Gick inte igenom besiktningen av ryggen igen dessutom i torsdags. Suck. Så blir nog
någon sträckbänk & sträcka ut ryggen då. Ingen aning vad det är, ngn som gjort det någon gång?!!?

Kommentarer

  • Martina säger:

    Jag vill också träna :) dock haft en förkylning igen så har inte kunnat träna på 1 vecka :( snyff! ... sen så är det nå med min rygg, har ont som fan vid ryggens slut :(



    kul att det går bra för dej :)

    2011-03-05 | 12:07:58
  • Anonym säger:

    hörru av med linnet också ber du någon kompis fota dig när du spänner ut ryggen å vingarna, det hade verkligen varit roligt att se:)

    2011-03-07 | 19:39:54
  • Frida säger:

    Hej!

    Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



    Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

    Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



    Gratis är gott, eller hur?

    Prova du också :) Helt gratis!

    2011-03-07 | 20:46:22
    Bloggadress: http://www.supergratis.se/?r=7545

Kommentera inlägget här: