L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Vart fan var pudlarna?

Kategori: Allmänt


Pass nr 2 & 3 idag gick fint. Undra hur mkt vätska en människa kan göra av med egentligen? Såg ut som att jag satt i en bastu HELA tiden i 2 timmar. Herrejösses! Folk måste undra om jag har ngt syndrom eller liknande.

powerwalk 30 min
Rygg 5 övn med 3 reps + biceps 3 övn 3 set vanliga schemat 1 timme
Cardio 30 min / 10 min walking/15 min walk lutning samma tempo/ Löpning3 min  i lutning 9 / kutade resten allt jag hade.


Cirkusen var ganska stor besvikelse. INGA PUDLAR ELLER ELEFANTER JU?!
Satt där med min vattenflaska ....... Smakade dock liite sockervadd av lillebror.

Döhungrig.. Blir en proteinshake på detta..Godnatt gott folk!

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Ja det var helt galet skönt att löpa i regn! Oj så bra man orkar jämfört med då det är varmt. Jag gav mig ut själv igår men hann inte springa långt innan jag fick en GALEN storspov i hasorna. Jävla fågelfä! Idag blir det att ta sig ut igen, men jag tror jag väljer en annan runda. Igår var jag superduktig och käkade som jag skulle, MEN jag GLÖMDE seriöst bort att käka middag. Hann inte före prällan kom och sen glömdes det helt bort. Jaja. Men snacka om att man kan va glömsk=) Idag blire bättre. Kan vi inte gymma någon dag tillsammans nu då du e ledig dagtid??

    KRAAAAM

    2011-06-22 | 07:13:01
    Bloggadress: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här: