L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

And off we go !

Kategori: Allmänt

                 

Näää, Bara börja peppa för kvällens gympass. Jag har jordens skallebank sen ca 3 dagar tillbaka pga tinnitus. Vet inte vad jag ska göra enda som hjälper är sova. Men nån gräns måste det ju finnas. Men det tjuter hela tiden. Kan inte ha på musik hemma ens =( Har svårt att höra vad folk säger osv. Bröt ut vid middagen på midsommarafton. Denna jävla släkt. 

Dessa 2 saddister ska jag träna med nu ! Help mee...




Blir nog pass med Viktoria sen i veckan försöka få henne förstå charmen med styrke eventuellt ngt passmed Elias så han får köra skiten ur mig! Om midsommarafton var nyttig? Skulle inte tro det. Dagen efter ? Nej inte det heller. Karaktären har lyst med sin frånvaro !;) Dock inge alkohol för min del & lightläsk men men. Måste försöka ta tag i detta med vikten bara typ 2 kg ner så kläderna sitter bättre. För som det är nu så sitter dom INTE OK.

Jannice var förbi igårkväll vi surrade om träningen & motivation. åt lite vattenmelon, körsbär & vindruvor. Fint småplock närman har främmande ist för bulla osv. Känner lite halvångest inför Boden alive då jag ska dricka .. Vill jag drickaalkohol elle rinte ? Ska jag eller inte ? är det värt det ? Men vet ju att jag kommer ha så skoj. EN HELG i sommar skadar ju inte att få dricka lite . Fast med det tänket så funkar inget. Men vore ju bättr eom jag satsade den energin på glassen ist . då vore hela problemet ur världen. ( Vill som sagt bara ner 2 kg sen stanna där & jobba med musklerna igen )

Nåja Hmm... Tricky.. very tricky..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    är de int dags för nå spänn bilder snart goding:)

    2011-06-27 | 21:52:00

Kommentera inlägget här: