L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Update!

Kategori: Allmänt

Hemma från stockholm nu! Vi blev ju dösjuka där borta! USch oren luft skyller vi på ; )

Hmm.. jag flög dit med 1 väska. kom hem med 2 fullpackade resväskor+ 1 handväska.
Råkade vara rea i hela stockholm. TRÅKIGT!?

Kommer mer bilder när jag hämtat andra kabeln här är mobil bilderna


2 mycket vilsna norrlänningar anlände..


Hittade en sån himla mysig butik brevid drottninggatan. BEhöver jag säga att jag smekte allt där inne?! ;) min inredningsstil så det sjunger om det!


Såhär såg jag ut under en av utekvällarna då vi promenerade i parken & åt på en restaurang. Mys! USch dom där jeansen ramlade av mig i vintras.,..
                         
Innan vi gick ut på lördagen på Fridays vid kungsträdgården & tog nån drink!


Bl.a. en sån här ! ; ) Ops !

                 
HIMMELRIKET !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Godaste glassen jag har smakat! ååååh fett & sockerfritt! Mmmmm..mums Yoghurtbaren i GALLERIAN

                
Min moster tog mig & Lee till en affär med alla par för 100:- / st , himmelriket 2 ?? Fick hem 2 par skor iaf som föll mig i smaken ;)


                            
Vinkväll hemma hos min moster i Vaxholm! Även lite middag & Skvaller ; ) på bild ovan: Mitt "lilla" vinglas. Glaset till höger är normalt dricksglas. Haha. Inte undra på att en flaska bara räckte till 2 halva glas..


Mysiga kvällspromenader i parken vid St Eriksplan! Mörka kvällspromenader är vad jag saknar!
GE MIG HÖST!

Dom bättre bilderna & roligare kommer upp inom kort!
Tills dess en bild på lite muskler & en naturell osminkad Sara.

Dom växer.. sakta men säkert!
               
Ha det så bra ni alla. Ska försöka kurera mig här ! =)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det finns en butik i älvsbyn som har den stilen som i butiken du var in i. Även en wbbshop www.handplockat.nu :)

    2011-07-19 | 23:52:02

Kommentera inlägget här: