L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Träningskläder höjer motivationen, right?

Kategori: Allmänt

Jag tror att alla håller med mig om att nya träningskläder
kan göra underverk med motivationen! Iaf för mig=)
Såååå därför tyckte jag att jag borde beställa lite nytt!







Beställde även lite proteinbars eftersom alla pratar om dessa jävlar ;)
Therese, Frida på gymmet, Britta  
Så nu jävlar ska det smakas!Haha Har beställt
Lakrits, Lemon, Mintchoklad(den sista den som är mest gillad)
Kostar 16:- /st på gymgrossisten.se

Dock inget jag lär börja köra på rutin med men som lite gotta =)
Eller om man vet att man inte hinner hem & äta efter passet så.

Kommentarer

  • Tess säger:

    Men wonderbar! Älskar nya träningskläder!! Å det där reebok linnet ÄR så jävla snyggt! Älskar sportamore=)

    2011-01-31 | 22:14:10
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: