L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Dålig start på veckan. Dålig planering.

Kategori: Allmänt

Åååååh...

Utan mina rutiner funkar ingenting.

Dålig frukost 2 skopor glass + hallon - sen insåg jag vad jag höll på med så
jag kastade det + all annan glass så Martin får inget idag , Förlåt :( HAHA

Inte gjort ngt mellanmål =Går för länge till lunchen= trött Sara

Trött Sara = Chansen att träning blir av = Minimal.

Usch så oplanerat detta blev. Mina RUTINER är allt. Måste lära mig
att behärska mig även utan rutiner. Alltså klara av denna dag.

Är såååå sugen gå på affärn & köpa ngt. Men jag låter bli.
Kan ngn stoppa mig?? Jag får skylla mig själv. Nu har jag haft mina dagar.
Vi köpte gotta igår till film eftersom det inte blev ngt i helgen.
Det var igår. Bara för att man gottar en dag kan man inte rulla vidare.


(mantrar vidare) Nu ska jag gå till min lunchlåda....

Sen Åker Martin idag också.. Allt är ju bara dåligt idag ?

Kommentarer

  • Sockerarslet! säger:

    Skickar massor med kramar! Synda är okej!

    Nya tag= Ny vecka!

    Så nu är jag också trendig! ( se bevis)

    2011-02-21 | 17:25:09
    Bloggadress: http://livetsomlindas.blogg.se/
  • Tess säger:

    Hör på det här: Jag har varit på födelsedagsfika hos Jannice. Tröck två biskvier och en vinsorkaka...tror jag kräks snart. Har inte mått såhär dåligt på läääänge! Socker = V Ä R D E L Ö S T ! ! !

    2011-02-21 | 22:14:47
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: