L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Personbästa

Kategori: Allmänt

Ibland har dom så fina tankar om mig mina vänner (Se bilder)

Nåja, 15 kilo tyngre sen konditionen var på topp, ca 3-4 månader sen jag genomförde ett riktigt löppass & jag gjorde personbästa igår på intervaller. Visar ju på att muskler hjälper en hel del ( Dessa 15 kilo är INTE bara muskler, men liite mer muskler) så styrketräning är bra för prestationsmässiga resultat i löpning också.

Nivån där jag bara klarade 2 stycken intervaller och kräkfärdig så körde jag på en halv nivå mer & betydligt fler. Kul kul. Småbenen mina spann som hjul bredvid Therese långa kliv.

Tog ny PWO igår och satan så det kliade i hela kroppen man ser på magen hur jag kliat mig stack tillochmed under fötterna. Men 8 kilo ner så ser nog magen okej ut iaf för ett tag framöver. Nu är den bara dallrig & degig. Vi vill ju ha konturer. Men sånt får jag vänta med ett braa tag. Fokus har ju legat på i nästan ett år att bygga och bara små perioder gå ner några kilon för att inte springa iväg för mkt (vilket jag ändå gjort) Ner 6-8 kilo utan att tappa märkvärt i styrka sen anlita hjälp är steg 1 . Ett steg i taget som gäller..

Avslutade passet med Trapz & Biceps.. Har redan träningsvärk.







Kommentarer

  • Anonym säger:

    du är grym glöm aldrig det stjärnan,,, gick de bra biceps övningarna? :)

    2011-12-29 | 13:35:09

Kommentera inlägget här: