L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Dagens lunch + halvnaken amazonkvinna

Kategori: Allmänt



DAGENS LUNCH

For hem pålunchen & lagade supersnabbt ihop detta.
Hjortskav, champinjoner,bambuskott,lök & 1 msk lätt matlagningsgrädde, 1 msk mjölk + lite vatten.( i hela grytan så sammanlagt inte alls mkt ) + soya + keso+ morötter + par boiled :)

Tid: ca 15 min



Seriöst jag garvar ihjäl mig! VARFÖR går man omkring i ett sådant genomskinligt "nattlinne" MITT PÅ GATAN?! Det är ju inte direkt ngn beyoncé musikvideo. Åh vad fel det kändes !=) Nåja. Grym rygg har hon ju!Varför kan dessa bjässar till kvinnor aldrig välja snygga kläder? sällan man ser dom med fina kläder. förlåt.. men det är så har ngn annan än jag tänkt på det ?!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Men Sara! Vad glad jag blir av att se lite fett i din mat!! "ven fast det var lätt grädde:D

    Du anar inte vad lite fett i kosten kan göra för din kropp;)

    2011-08-17 | 12:21:25
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • fratz säger:

    var hittar man sånna tjejer :P haha

    2011-08-17 | 12:32:11
  • Anonym säger:

    Men huvva, seriöst, ser jue inte ut som en tjej någonstans! Är väl inte så långt du tänker gå?

    2011-08-19 | 11:09:27
  • Spink med Kagge säger:

    Shit man får ju komplex, int skulle jag vilja fastna mellan hennes skinkor! Som en bultsax när hon nyper åt :(

    2011-08-23 | 01:26:11
    Bloggadress: http://studentochtrettio.webblogg.se/spinkmedkagge
  • Fratz säger:

    Vad är ni för sillmjölkar ;)?

    2011-08-23 | 23:30:07
    Bloggadress: http://fratzonfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här: