L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

jag överlevde / - 2 kg / Valborgs

Kategori: Allmänt

Överlevde passet med Ida! Fyfan så vi skrattade innan & tänkte hur fan ska detta gå med att hoppa från hindrena. eller ens ta oss över en del saker som var högre än oss. Men he gick! Ramlade ihop en gång & orkade inget mer då var han där Jocke som den martyr han är & drog upp mig i jackan & puttade bakom mig tills jag kom igång igen. Han hade med sig viktvästar från militären som vi fick springa med & jävlar vilket ryck Ida fick. skrek som tarzan medans hon sprang & jag ville bara ramla ihop av skratt!!=)

Något positivt. Märkte igår att jag gått ner 2 kg sen jag vägde mig sist med Niklas. Detta utan att ha minskat i vikter på träningen så. =) Det var skönt. Börja tappa lite av det man gått upp.


Orkade för en gångs skull fixa till mig idag! Folk kanske inte springer och gömmer sig nu på affärn iaf?
Tog en sovmorgon idag första sovmorgonen på flera månader. Låg bara & drog mig. Vet inte om jag vill påstå att det var speciellt skönt? Blir en vilodag idag hursomhelst. Har inga planer alls för valborgs. Trodde jag skulle fira den i heden men så verkar det ju inte bli.

Blir att bege sig mot affärn snart & köpa det som behövs då kylen ekar tomt!



Kommentarer

  • Gino säger:

    Hej, råkade få upp din blogg, av misstag när jag sökte efter annat. Bläddrade lite, o vart jätte impad på dig. Vet inte varför, men känner att du e en väldigt stark tjej. Stark o snygg faktiskt...

    2011-08-16 | 22:55:47

Kommentera inlägget här: