L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Never lose your grip..Don't trip , don't fall, you lose it all

Kategori: Allmänt

Vet egentligen inte vad det är för speciellt idag. Men just idag en sån här dag var precis vad jag behövde!!

Känns som att jag fått lite mer energi av dagen /kvällen. Lite mer nöjd med mig själv. Har fått laga min favoritmat. Lax i ugn & wokade grönsaker, tvätta, rensa kläder, se svensk komedi nermyst i soffan & måla naglarna samtidigt. Hämta energi behöver nog alla göra.

Mycket tankar i huvudet just nu så det kan behöva rensas lite. Vill egentligen bara gå & sova nu. Men måste hålla mig vaken för tvätten. Suck. Varför tvättar jag alltid så jävla sent på kvällen? Gör samma misstag varenda jävla gång. 


                      
                                               Dagens pass
Träffade Ida & Josefine på Gymmet stod & surrade lite om att dra ihop ett gäng & Åka & träna i Luleå vilket är en toppenidé eller dra till Pagla & köra interwaller i sommar =). Så kul att lära känna nytt folk & med samma intresse ( OKEY löpning är INTE ett intresse hos mig men träning haha)

Körde Axlar & Triceps. Hade huvudvärk som tusan innan men det funkade väl passet. Jag ökade i ett av set:en i Axelpressen, dock inga många reps men en ökning. Kände kanske inte direkt nå JÄTTE push av passet men Inget dåligt pass alls.


Kommentarer

  • Anonym säger:

    bilder när du spänner är bättre än allt påsk godis i hela världen:) mer sånt ;)

    2011-04-22 | 22:25:07
  • Emmely Norlin Gustafsson säger:

    Träna i Luleå låter bra det! :D

    2011-04-22 | 22:36:31
    Bloggadress: http://Mutthalainen.blogspot.com
  • Josefin säger:

    (löpning inte heller mitt område) men aldrig fel med dålig kondis=)

    2011-04-23 | 22:29:07
    Bloggadress: http://josefin.shapemeup.se
  • Edith säger:

    Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

    2011-05-07 | 22:42:51
    Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här: