L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

It felt so wrong, it felt so right, Don't mean i'm in love tonight!

Kategori: Allmänt



             Jaha.. Så gick det med mina nyttiga veckor........ ; )

Det blev BULL-TAJM på jobbet! Hade sånt sjukt sug efter snask redan igår men lämnade kortet hemma i skräck för mig själv. Det är ett bra tips för er. Om ni inte ska och handla. Ha inte kortet i plånboken. för smårundor som gymmet, till vännen för det är ofta på hemvägen det slår till! Nejmenjag ska inte utesluta helt vem fan vill leva så. Men jag ska drastiskt dra ner på allting så.. Är väl bara hålla sitt ord & köper jag en glass så ska jag ut på en extra springtur! Det är så det funkar här i världen. Konsekvenser. Medvetna val.

Nåja en bulla vad fan är det för ngt jämfört med allt annat man hade kunnat tjocka i sig. Nu återstår ju det svåra... Påskhelgen & jag är LEDIG!(eller ja har bokat upp mig över öronen på allt man kan dock) Är inne på andra veckan nu sen jag ryckte upp mig från mina 5 kilos frosseri vanor. Kännt mig äcklad över mig själv & less över ens karaktär. Men så är det emellanåt. Har dock inte gått under jorden utan fortsatt med träningen.

Puss & gull & tack till er som skrev så fint här förr förra inlägget. Men ibland kan man känna sig pluffsig och fet & man tappar liksom perspektivet på saker. Hela den långa vägen man gått är som helt bortglömd för stunden. Tack för påminnelsen. Jag kan behöva såna sparkar i arslet : )
                

( ps jag är katastrof i köket enkla recept tack Inga Britta Lindmark recept)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: