L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Handling i bilder !

Kategori: Allmänt

                       

Åååh Mina aminosyror kom nu lagomt till det att dom tog slut PERFEKT! Linnet sitter inte så jättefint. Jag ser ja hmm.. Rolig ut i det. Speciellt när jag inte har några bröst. Så ett tips till alla om detta linne är att det är finare för dom med lite byst. Men men så är det ju ibland :)

Även Taurinet har nu kommit! Ska prova det imorgon ! Precis som jag misstänkte blev det efter effekt av min medicin miss igår. Jag gäspade hela arbetsdagen. Sen hem kl 13 sov till 16. vaknade drack lite vatten. tog lite mat la mig och sov till 19 igen. Gick på affärn. Hem & sov en timme. Med andra ord blir trött av att missa medicinen. så ingen träning idag. Ingen idé. Blir dubbla pass varje dag nu under påsk!


Jag har för första gången använt mig av en kupong! Haha & handlade med en VAGN. Kände mig så jävla tantig!

Handlade bl.a.
Laxfiléer Ben & Skinnfria ( finns alltid i min frys)
Gravad lax ( mumma på hårdbröd bra fetter)
Cashew nötter naturella 5 st som mellanmål bland annat bra fetter
paprika, gurka, tomater, sallad, majs, rödlök, vindruvor, jordgubbar
granatäpple, citron, Melon, Champinjoner, banan, äpple
krossade linfrön ( att strö över gröten & i smoothies)
2 st filmer HEllboy & Casanova)
Tandori mix till kyckling
3 st axa GREAT bärbar gröt !
Majs, Pauluns smoothies
2 st blommor
LOKA
Feta ost 3 % fett
Te
Flingor
Sist men inte minst
"Fettsnål" glass 100 g 120 Kcal. Så jag mätte upp på vågen hemma 100 g
& kasta ner resten i vasken & smälte bort det så jag inte kund eångra mig haha.

Jävligt mkt bättre val av mig än det jag hade gjort vanligtvis. Chips eller massor av glass.
100 g. 120 Kcal herregud det tar jag bort imorgon . Långledig & Fit for fight! =)
                   
Bara jag som missat dessa ispåsar? ist för kuber är det stänger :D

Kommentarer

  • Malin säger:

    öhh ja jag tror de bara är du som missat dom där stängerna ;-)

    2011-04-21 | 23:31:14
    Bloggadress: http://vi2blir3.se
  • Anonym säger:

    Hej gumman! Ville bara säga att du är underbar! Det är ju hemskt att vi inte ses mer ofta!! Hemskt!!

    Blir så sjukt peppad av dig! Jag ska gå tillbaka till vanlig mat, det känns som det rätta faktiskt!



    Tack för allt stöd!!!

    2011-04-22 | 07:39:31
    Bloggadress: http://elinaisaksson.blogg.se/
  • lovisa säger:

    glad påsk :D

    2011-04-22 | 07:53:08
    Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/
  • Josefin säger:

    vars hittar du Feta ost 3 % fett i boden?? jag hittar ju bara 10% aren!

    2011-04-24 | 17:19:38

Kommentera inlägget här: