L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Inspiration / puss på Erika!

Kategori: Allmänt

         


  Men skjut mig så snygg...


           

Sitter som ni märker nu & peppar mig själv att det är Fredag & jag ska nu verkligen ha en helg utan snaskande på den elitnivå som jag kan ta det hela till ibland. Vill jag komma i form. Finns det inga genvägar.Speciellt inte om man är sjuk som jag är. Bilden till vänster Anna-Maria Lacatus... Suck så bra hon är ! :)

Önska denna gottegris lycka till i helgen !



Erika skrev nyss:
"
Hej gumman. Promenad eller myskväll nåndag;) Jag kommer tjata tills du blir gråhårig!:D"

Fan hon fick det att låta som ngt dåligt?? man vill ju ha folk som är på en ! TACK & PUSS!

Kommentarer

  • Jey säger:

    Hehe jag vet inte jag kände mig sjukt långsam vill komma ner på 40 min på 2 mil =) Sen kan man skylla på vad som helst ;) Men man kan ha som mål att varje gång vara lite snabbare än förra gången =) Hoppas du blir frisk snart.

    2011-04-15 | 20:10:55
    Bloggadress: http://www.zerotohero.se

Kommentera inlägget här: