L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Form-check / Synd om mig / Lång väg kvar till målet.

Kategori: FORM-CHECK

Idag är det synd om mig själv. Alltid är det något med denna gammeltant. Bara rackel. Vaknade tidigt som fan med tandvärk, huvudvärk och 4 st skavsår. Tror huvudvärken kommer från tandvärken. Kan inte resa mig upp. Alltså ingen ork att laga mat så det fick bli lite sallad från igår rev lite skinka i & tog lite älgkött.
& sen vitt bröd JA NI LÄSTE RÄTT. Men oj så gott.

Skinka, älgkött, majs, gurka, sallad, tomat, lök,nötter, bröd, vatten
Frukost: Kiwi, banan, fiberflingor + nötter
Mellis: Proteinshake
Lunch: se ovan
Mellis: Kvarg + bär
Middag: Tror det blir Tandoorikyckling
Träning: Biceps + Triceps om jag tar mig iväg..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    tycker att du är riktigt vacker,en tjej med gott om power, vilket jobb du har gjort alltså, alla guld stjärnor till dig sara :)

    2011-04-25 | 14:42:06
  • Anonym säger:

    tycker att du är riktigt vacker,en tjej med gott om power, vilket jobb du har gjort alltså, alla guld stjärnor till dig sara :)

    2011-04-25 | 14:43:16

Kommentera inlägget här: