L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Den dagen, den bootyn!

Kategori: Allmänt


Jag tar alltid hand om dig. Ger dig mat i goda olika smaker.
Besöker dig ofta min kära. I mina tankar är du jämt & ständigt.
Du är min älskade smartshake helt enkelt! Nom nom dags för nya chokladproteinet
jag köpte på UG av Danne. 
 

 

Hoppas att jag Efter första dieten har formen att kunna börja träna med kortare byxor !!
Satan så skönt det skulle vara! Inte sån här form men form nog att inte behöva skämmas.
Har ju flera par såna byxor som ligger hemma i garderoben & väntar på mig!

Kommentarer

  • malin säger:

    haha! Jag läste bara rubriken och blev lite rädd där ett tag att du smygfotat mig med asset upp i luften ( så som jag oftast tycks stå på jobbet) . Men konstaterade med lättnades suck att du faktiskt valt betydligt mer välformade sådana =)

    2012-03-19 | 17:00:57

Kommentera inlägget här: