L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Svar på kommentarer!

Kategori: Allmänt



Thessan
om Formcheck + ingen vanlig dag =):
Den mörkhåriga tjejen vad heter hon, var hittade du bilden. Har letat efter henne länge nu.....
Så jävla grymt jobbat. Bra kämpat! sann inspiration.


SVAR Hon heter Suzy Kellner !:) hittar dom flesta bilder på girlswithmuscle.com. tusen tack gulligt av dig !=)



caroline
om Statistik/vilka är ni?:
18-årig styrketränande tjej från skåne :D vettetusan hur jag hittade din blogg! medlem på kolozzeum?

SVAR: Fan vad kul att du hittade hit då! =) nope ingen sån sida än men kommer skaffa längre fram så håll utkik!=)


pian
om Svar på fråga:
Vad duktig du är ! Du har verkligen kommit långt, är imponerad, jag försöker ofta komma igång med träningen men den faller alltid mellan 2 stolar.Du är en inspiration, bra jobbat!

SVAR Tack! den brukar falla mellan stolarna om det är något man ser fram emot. försöka hitta ngt som är roligt! promenad med vännerna, ridning, simning, osv! Hoppas det löser sig för dig !!=) Svåraste brukar vara att komma igång! Lycka till och tusen tack!




Elin
om Att shoppa kläder är inte kul.:

Vart är du å provar kläder? Jag vill ha både den blå skjortan och den vita långärmade!

SVAR: i sthlm !=) den blåa kommer från salt på drottninggatan !=) den vita kommer jag inte ihåg !


Anonym
om Någon som sett min keps?:

hehe men snålis,, ingen bild på dina ben å rumpa? ;)

SVAR: hehe nja är lite snål om såna bilder. kommer när jag blir i bättre form !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: