L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Någon som sett min keps?

Kategori: Allmänt

Kan knappt gå pga träningsvärk men nejdå. Veckans andra benpass here i come !! =)
Nöjd med Tomas hitills som är så snäll & svarar på mina hundra frågor hela tiden, frågar hur det går för mig & sådär. Kul! Att väga går lite fortare nu & jag hoppas på att andra veckan kommer gå lika awesome!


Få saker är så snyggt som ett par välutvecklade ben!
Hela bootyn får som ett lyft! Right?

PS! Om någon sett min Peak performance keps på UG, BAK eller Steppan snälal säg till. Gjort dom flesta personbästa med den kepsen på :( Det var ngt speciellt mellan mig & den. Kemin liksom.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hehe men snålis,, ingen bild på dina ben å rumpa? ;)

    2012-03-09 | 16:32:54
  • Caroline säger:

    När ska du börja deffa (om du har planer på det)? :)

    2012-03-09 | 17:37:07

Kommentera inlägget här: