L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Underbart

Kategori: Allmänt

Underbart. så himla skönt vara på Step In igår. Alla vännerna där. som bryr sig. Sofie aka. Hitler, Som hjälper en utan att man ens ber om det. Bad om det en gång sen fortsatte hitler Sofie att hjälpa mig. & Josefine och Olov ryckte in en sväng. Malin gjorde det också! Tänk att man har så att istället för att gå på stan och ta en kopp kaffe så går jag på gymmet & träffar folk. Underbart (nu lät det som att jag bor där tro mig jag bor i min soffa mestadels)


På bild: Cindy Phillips


Har redan Sjukt mkt träningsvärk & mer kommer det bli. Benpass idag förhoppningsvis så följer Tommy på det. slippa köra själv. Körde axlar & triceps & mage igår. superseta en del övningar och ensam en del övningar. Dom här 2 sista scheman har varit riktigt bra tycker jag. Inte så svåra =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: