L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Stör mig fruktansvärt!!!!

Kategori: Allmänt


sånt här kan jag störa mig på. ENORMT
visst den är kaloriSNÅL som FAN. Jättebra.. Verkligen.

Men jag AVSKYR när det står "utan kalorier" OCH VAD FAN STÅR DET LÄNGST NER TILL VÄNSTER?
jo.. hur många kalorier det är per 100 ml dryckfärdig. Spelar ingen roll om inga kalorier är uträknat på per glas eller om det är "naturligt sötad".. Här står det klart & tydligt 3-5 kalorier per deciliter dryckfärdigt.
Det ska fan inte stå inga kalorier om det finns en enda kalori anser jag.


Usch Usch Usch för sånt här. & finns det ngn förklaring till det får ni gärna skriva det men jag anser att det kan ändå lura folk. Även om 1 eller 2 kalorier faktiskt inte gör ngn skada så går man SÄKERT på sånt här på andra varor där det är betydligt mer kalorier i. Morr.

vad tycker ni ?  


Kommentarer

  • Maria säger:

    Klart som satan att det inte ska stå utan kalorier då det visst finns kalorier i skiten. Många bäckar små blir mycket i slutändan :@.

    2012-04-25 | 21:44:32
  • Elin säger:

    Åh jag håller med!

    2012-04-26 | 07:23:39
  • Emmely Norlin Gustafsson säger:

    Det värsta av allt tycker jag att de är mycket mindre än de största fun light men kostar lika mycket. Visst stevia är dyrare än vanligt kemiskt apspartam osv.... Men det smakar ju inte ens bra! Sen att det står utan kalorier stör mig som fan också, borde stå väldigt kalorisnål eller nå.

    2012-04-26 | 13:25:27
    Bloggadress: http://emmelynorlingustafsson.blogg.se/
  • lop säger:

    De är nog menat att Stevia inte har nå kalorier i sig...

    2012-04-26 | 23:05:32

Kommentera inlägget här: