L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Ett roligt brev i min brevlåda !=)

Kategori: Allmänt



Hade ett rosa brev i min brevlåda!
Vad som står på den avslöjar jag på måndag ; )


Jobbat hårt med vingarna på sistonde sen jag fick tjäders schema.
Tycker dom tar sig bra mkt för att jag gått upp i vikt men liiite är nog muskler.Liiite? =)




2:a dagen på nya dosen. Vaknade kl 8 klarvaken  glad & pigg. Snacka placebo effekt på hjärnan! bara för att jag vet att jag fått högre medicin så tror jag att jag är helt okej. Inte en enda gäspning. För såhär fort ska inte medicinen bita. Eller? nåja jag är som en ny människa nu. Kanske efter det där lilla brevet & vad som stod =)

Just nu hejjar vi på Tjäder som är i Norge & tävlar & är i final ! =)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    bra där min stjärna,, ja ser att glimten i vacker ögonen är tillbax,,å ded'är gooa busiga leendet ;) du glad = jag åxå glad,, kramar

    2012-04-21 | 19:05:31

Kommentera inlägget här: