L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

11 veckor kvar

Kategori: Allmänt



Hejdå 27 par byxor
Hejdå 4 kavajer
Hejdå 2 äkta skinnjackor
Hejdå 13 skjortor



Såna här dagar som man funderar på om det är värt det man gör...
Enda trösten är ju att jag kommer kunna ha dessa kläder nästa sommar..
Men just nu känns det bara skit. 11 veckor kvar att bygga innan diet. 11 veckor.
Men det känns säkert bra igen när jag fått heva ner dessa kläder i källaren så jag inte ser dom.

Den groteska träningsvärken jag har i bröst är den lilla trösten som finns nu.

kläder sm jag slitit arslet av mig för att komma i. Kläder som jag grät av lycka när jag kom i. Fast samtidigt komme rjag få uppleva samma rus av en diet nu. När kläderna glider på. Denna gång med en fastare kropp. En snyggare kropp. Älskar jakten att få gå ner. Se hur kroppen ändras. Endorfinkick av dess like. Jag får uppleva det igen. F¨år försöka tänka så. Får jaga igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: