L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Duktiga mig!

Kategori: Allmänt

Tänkte bara uppdatera att jag sovit i mor & Fars hus med MASSOR AV CHIPS.

JAG - HAR-INTE-RÖRT-EN-ENDA !=)

Dom har allt här. Jag har inte rört. Igår kom Martin och henrik & Samuel till mig så jag köpte fika till dom massor med bakelser ( tog nog med mig hela ICAS bageri?) & jag åt inget. Inte ens nu när dom glömde resten som dom skulle få ta med sig . Tog med det till mamma & pappa som dom kan få använda när pappa nu fyller 50 år idag.

Duktiga mig! =) * klappar mig på axeln* Inge glass, inge godis, inge fet & dålig mat. Dock 1 mjuk macka vitt bröd imorse men men. Detta är bra då jag äter perfekt nästintill under veckorna men på helgerna skiter det sig så det är viktigt för mig att börja jobba med helgerna nu då det är min stora svaghet!

Visst är det svårare att få helgerna nyttiga ? Eller är jag tvärtom jämfört med alla andra??

Ska ta & gymma idag vettefan hur det blir med benpasset dock har så ont i nedre ryggen .. ( Bra ursäkt när man hatar benpass i knoow) Lever på hoppet att Carin inte hör av sig idag.. HAHA för jag vågar aldrig säga nej.. Vill ju inte va den som bangar.  Jag vet min moral är lite rolig.


Spinningen gick bra igårmorse jag kom med så Angela & jag var duktiga, sen körd ejag rygg själv & det är jävligt svårt när man inte får ngn hjälp. Så fick köra på halvfart. Klarade samma vikter men inte lika många reps. Känns som att jag har nya krafter nu när jag fått träffa min fina Martin ;- *

Kommentarer

  • Emma säger:

    Grym du är! Jag har inte heller rört varken chips eller godis på hela veckan. Åt visserligen efterrätt igår, men höll det inom en rimlig kalorinivå.



    Räknar du kalorier eller försöker du bara byta ut sämre grejer mot bättre, mindre pasta osv?

    2011-03-06 | 18:17:51
  • Sussis viktblogg säger:

    Åh vad duktig du är! Jag hade en mindre bra dag igår. Har alltså också helger (+kalas och sånt) som svaghet.

    2011-03-06 | 21:34:37
    Bloggadress: http://sussey.blogg.se/vikt
  • frida säger:

    ja älskar att gå till frisören ju, dom masserar alltid hårbotten och sånt, himla skönt! :) Lite vardags lyx.. Men då kostar de ju drygt över 1000 lappen va?! Har alltid färga håret hemma som sagt! :)

    2011-03-07 | 11:52:02
    Bloggadress: http://fridadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: