L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Helgen!/Gosat till mig i vikten

Kategori: Allmänt




Kul att man ser aspackad av 2 vinglas & någon shot. Nåja =) Lindas 30 - års fest! Superfin var hon & trevliga människor! Hjärtat kom & hämtade mig snäll som han är!



Men så gos ; )

Upptäckte även en annan sak.. Jag har gosat till mig i vikten. Jaa det visste jag ju redan men inte såhär. Jag har ju fredag som gottardag men har lyckats bli fredag,lördag och söndag hitills så nu har jag tagit aktivt beslut. Fredagar blir inte längre min gottardag då jag ändå ätit nyttigt halva fredagarna kan jag lika gärna fortsätta med det. Det blir lördag eller Söndag. & skärpning. Har ju inte lagt ngn krut på KONDITIONEN alls utan på musklerna ist då det när anog är omöjlit bygga & ner samtidigt. Men inser nu att jag måste ner ngt kilo då jag vill ha en garderob som passar mig (skrattar) så ja det är ju bara bege sig ut & löpa eller promenera. (suck) Dock går styrketräningen först som vanligt. Men all cardio är bättre än inget. Varje extra steg räknas speciellt för mig med stillasittandes jobb. Jeansen trycker på nu. Usch !

Kommer INTE nolla kolhydrater som alla gör numer. Det behövs & speciellt för träningsgnistan. Bort med skräpmaten & gottat först sen kollar man över maten :)

Blev ju malin´s place igår & både dipp & pizza sen alkohol i lördags & glass i fredags osv så jag har gottat för flera månader framöver känns det som! Men det var ju så gott hehe. Uppdaterar senare hur det gick med cardion..

Kommentarer

  • Linda 30 taggaren säger:

    Någon shot?;) Flaskan var fan TOM!

    2011-06-13 | 16:08:33

Kommentera inlägget här: