L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Jag & min stora trut....

Kategori: Allmänt



IDAG ÄR EN BRA DAG!

Yapp! Idag blev det bra start på dagen = bra dag

Frukost:  Havregrynsgröt med rivet äpple på + lite frysta hallon.
Det är skitskoj att se att 2 vänner hakat på det också med rivet äpple.
Havregrynsgröt är ju så bra då det mättar länge & jag iaf blir inte lika hungrig under dagen

Malin har också gjort ett inlägg om gröten & det roliga är att hon hatar också gröt.
Jag AVSKYDDE DET! Tills jag lärde mig att äta det tsm med mosad banan eller rivet äpple!

Tips!:
Rivna äpplet är så sur smak/söt smak så det tar bort mkt av grötsmaken &
konsistensen som jag hade problem med tidigare!

Mosade bananen täcke rnästan all grötsmak & konsistensen blir samma men
det blir mer som att äta mosad banan & mjölk fast mkt mer.
 PROVA SJÄLV!


( Bild ärligt stulen från johanna som provade på : Johannas blogg )


Jag överlevde passet med Niklas igår!
Vi körde Axlar + traps + mage igår.
Ökade vikter så det frammåt.
Han sa att man ser att jag blivit starkare speciellt på axlarna! =)
Sprang 26 minuter innan på bandet & 22 minuter efter (blandat med powerwalk)

Mitt mål har varit att jag SKA KLARA EN CHINS!! ... Om ett halvår.
Niklas ifrågasatte mig starkt & bad mig göra en då.
Sagt & gjort jag hängde där som en slak ål eller ngt.
KLARADE EN HALV!

Hung, Niklas & en annan karl där skrattade som fan åt mig ERA JÄVLAR!
Sa bara "ge mig ett halvår så tar jag er"

Så nu är det helt enkelt Chins som gäller.
Jag & min stora trut.

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Härlit! Men snart klarar du det! Vad är det för nå BTW? haha

    2011-02-23 | 12:54:54
    Bloggadress: http://lajsaminelli.blogg.se/
  • Frida säger:

    Men nå fixar du det... JAg har fixar fem men man får nöta excentrisk träning = negativ = bromsa =) Det funka för mig...

    Jag borde skärpa till mig med träningen själv...



    Kul för dig att det går bra hejja

    2011-02-23 | 13:12:26

Kommentera inlägget här: