L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Gårdagens pass/ galna drömmar

Kategori: Allmänt

Vad är detta?
Jag drömmer som en tok nu!! Aldrig drömt såhär mkt & galna drömmar.
Kommer inte ihåg exakt vad dom handlar om men vet att dom är galna.
Vaknade i helgen av att jag låg & skrattade.

Någon annan än jag som brukar ha såna här perioder?


Gårdagens benpass var helt OK !
Benböj 3 set
sittande benpress (VÄLDIGT breda & djupa)3 set
Benspark 4 set
Utall med hantlar superset med smala hacklifts 3 set
Höftstolsövningen fast man sitter långt ut och pressar ihop skinkorna ( härmat från Kai Greenes klipp när han lär upp unga killen SATAN så den tar !!) 3 set

Vader 6 set

Jag tycker jag & sofie kompletterar varandra ganska bra stundtals då jag kan tjata på henne att höjja vikterna och hon får mig att känna mig så klumpig när hon är så noga med allt så jag skärper mitt utförande ganska bra. Sen är det alltid bra att ha någon som passar. När jag får lite kramp och sådär så komme rhon och skäller på mig att göra 2 till. Sen är hon hämndlysten det gillas !=)

Ikväll får det bli att promenera på bandet till handbollen.
Oksana Grishina
Baksida lår... Vill ha baksida lår...
På bild: Oksana Grishina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: