L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Vad händer ?!=)

Kategori: Allmänt

Mavi Gioia
På bild: Mavi Gioia

En sån där booty vill jag ha !=)
Men helst baksida låren!
Gosh så snyggt! Längtar till dagens pass !!! Som en tok!
Älskar raka marklyft svider så fint! Längtar till sommarens promenader.
eller nej till april då jag kan börja promenera ute pga kylan (köldskador)
Jag längtar till jag kan gå omkring & träna i en topp sådär. Längtar tills
Jag ser mer muskulös än fluffig ut. Längtar till så mkt!

Gårdagens bröst/ triceps pass gick helt OK. Inga ökningar men gjorde
mer reps istället på samma vikter så känns great! Bara klara 3 hela set med 60 kg i bänkpressen så går jag upp till 70 kg igen & kör. Ska bli skönt att komma tillbaka på den vikten. Hitills jobbar jag med 8- 10 reps klarar jag inte så många får jag hjälp med resterande men så många reps ska göras oftast. så är det med dom flesta övningar.  Sen kan jag alltid göra undantag. Den här veckan har jag skött min kost fantastiskt bra allting jag intagit har varit planerat. Inte en enda spontansak har jag tuggat. Skönt! Idag är det fredag & god middag=) + en bulla på jobbet. Blir inge godis i helgen tror jag så. Hoppas på en lika bra vecka som kommer.

Idag blir det ett bra pass med Sofie känner jag. Oj oj! =)
Motivationen bara växer i mig , vad händer? :D

Cinderella Landolt
På bild: Cinderella Landolt

Kommentarer

  • Mr perfect säger:

    Bra pics, ps det heter bulle med eeee kram kram !!

    2012-01-21 | 02:44:47

Kommentera inlägget här: