L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Proteinbyte !

Kategori: Allmänt

Tänk vad hade jag gjort utan min granne ?

for och solade med henne efer gymmet sen handlade vi. Bra att ha med sig någon när man handlar.. Har en tendens att handla nyttigare då. Sen kom vi på den briljanta idén att dela på kaseinpulver då hon är less sin choklad och jag min päron (smakatt 2 ggr usch) sagt  gjort hoppas på att få i mig en shake innan ZzZz..
  
Hoppas fairings är godare... För er som inte vet så är Skillnaden på Vassle och Kasein att kasein är ett långsamt medans vassle är ett snabbt protein. Kasein passar sig bättre för att ta innan man går och sover Ett kaseinproteins fördel är att det långsamma upptaget tillför aminosyror under många timmar och motverkar därmed muskelproteinnedbrytningen.

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Shit vad avis å sugen jag blir, vill också träna igång nya året men tiden räcker fan inte till...

    Nästa vecka då jävlar!

    Jag gillar inte konsistensen på kasein blir till att ta sugrör och hinka det snabbaste jag kan för att få ner det ;-)

    Lyxade själv till det med att köpa nytt vassle, chocklad/hallon å gud så gott det var, blir så mycket trevligare att dricka när det är gott :-)

    2012-01-02 | 23:46:36
    Bloggadress: http://traningspepp.shapemeup.se
  • My säger:

    Jahapp, då lärde man sig någe nytt på morgonkvisten ;)

    2012-01-03 | 08:22:23
    Bloggadress: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: