L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

KESO + äpple

Kategori: Allmänt



Mmm, Gottis säger jag bara!
Mkt friskare idag känner knappt ngt alls. Blir att endast köra styrke idag med Sofie
Axlar + mage blir det. direkt efter jobbet går jag till step In sätter mig med mellanmål & en bra bok från Fredrik Paulún om alla handelsvaror i en affär vad som är bra och dåligt och varför. Mys i deras sköna fotöljer till Sofie kommer! Ids inte åka hem. Så jag & min protteshake spenderar kvällen på Steppan.

Har handlat inför hela veckan så jag BEHÖVER egentligen inte handla nå mer tror jag. Blir en utmaning att försöka låta bli att handla nå mer. Försöka spara pengar =) Sämst på det! Är ju på mat som jag slösar mest så.

Kommentarer

  • Elin på Guiden säger:

    Jag brukar också äta med gröna äpplen, men helst kesella.. mmm smaskens!

    2012-01-16 | 10:59:42
    Bloggadress: http://inalles.com
  • Linus säger:

    riktigt snygg tjej! skulle du inte kunna lägga upp några bilder när du visar upp din kropp?

    2012-01-16 | 15:39:15
  • Britta säger:

    Mmm, keso och äpple är så gott!

    Saknar bara kanelen ;)



    Hörrö saris, länge sen jag träffade dig nu. Dags att styra upp något!

    2012-01-18 | 10:09:53
    Bloggadress: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: