L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Du vet att passet tagit bra när..

Kategori: Allmänt



Satan vilket bra pass vi fick till igår !!!!!!=)
4 set frontböj (eller var det 3?)
4 set benböj djupa( 3 st för min del pga knäont)
3 set benspark
3 set hacklift benen ihop väääldigt negativa & djupa supersetat med uppsteg på bänk
3 set vader
3 set kai greene övning

D.Ö.D
Blev så slut så jag började gråta och benen föll ihop efter hackliften!
Bönade & bad gjorde vi båda om att få sluta men nej nej då var det "EN TILL" och hemskt var det!  
Inväntar nu träningsvärk likt ett barn =)

Fick dessutom ihop ett litet samtal med Carin! Så kul att prata med henne.
Missing her & hennes skurk till hund på mornarna!

Kommentarer

  • Elin på Guiden säger:

    Hej bruden!

    Tänkte höra med dig om du har nåt bra tips för mig som snart ska avsluta min tävling och bör deffa allt jag förmår sista veckan! jag tänkte köra en fast av något slag men jag måste fortfarande mäkta med den tuffaste träningsveckan i mitt liv! OM du har tid/lust kan du gärna maila några tips på FB eller på min mail...

    2012-01-30 | 12:02:41
    Bloggadress: http://inalles.com
  • Carin säger:

    Puss på er vad ni är duktiga:)

    2012-01-30 | 15:49:44
  • Cecilia säger:

    Duktig du är Sara!

    2012-01-31 | 00:39:16
    Bloggadress: http://ciali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: