L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

2012 Här kommer jag.

Kategori: Allmänt

Jaha.. 2012 och nu är det helt annan inriktning än jag tänkte mig i början på 2011. Att något kan skifta så fort. Ser fram emot detta år. Fått vela klart hit och dit. Fått testa vad som funkar på mig & min vardag. Fått träna med många lika människor. Fått se luciapokalen.

Först var nyårslöfet att gå ner 30 kilo jag gick ner över 40 kilo.

Nästa nyårslöfte var att bli muskulös. Lyckades väl lite iaf om jag får säga så?

Detta år... Ska bli minstt lika bra. om jag gick med träningsvärk 5 dagar i veckan hela 2011 är det inget jämfört med vad jag ska göra 2012. Om jag trodde att jag höll någon bra kost 2011 så är det inget jämfört med 2012 (tro mig senaste halvåret har varit skit så det är ändring nu ) Om jag tog i under passen 2011 ska jag ta i det dubbla nu. Jag ska hänge mig åt detta. Kommer skriva om passen lite mer nu som tidigare för er som frågat efter detta.


Det här kommer bli ett GRYMT år tror jag.


Katka Kyptova

Kommentarer

  • Marcus säger:

    GRYMT! Ska bli kul att följa dig. :)

    2012-01-01 | 23:43:09

Kommentera inlägget här: