L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Svar på frågor!

Kategori: Allmänt


Kl är 10:00 & jag försöker peppa igång huvvet för kvällens pass.
Måndagar är inte riktigt min grej fast skönt med rutiner igen =)

Svar på frågor:

Imponerad tjej! om
Recension:

Hej! Är så glad över en sån inspirerande blogg! Du är så duktig!!!!

Vet att du gått ner i vikt tidigare och undrar hur du bar dig åt! Du har ju en helt underbar kropp!!!!

Vad åt du under din vikt edgång? Vad tränade du? Berätta!

Älskar din blogg då du är så öppen med allt. Önskar jag också hade mod till de!

Hoppas du mår bra och fortsätter med det du är bäst på! Du är verkligen en tjej med det lilla extra! :)

Svar:
Tusen tack gulliga du :) Glad jagblev när jag såg kommentaren!
Under första halvan av viktnedgången så åt jag allt. Men i mindre portioner. Jag bytte ut tallrikarna mot mindre tallrikar. Kolhydraterna va rinte större än knytnäven. Aldrig ta 2 portioner, bytte ut grädde i maten mot mjölk , mkt fruktsallader & tacos blev det =) ville jag ha chips på helgen då tog jag det men på kioskpiraten köpte jag små minipåsar istället. (eftersom man alltid vill äta upp allting) Bokade in mig på spinning & såg till att allting var grönt och fint & såg gott ut på tallriken. Senare delen av viktnedgången så började jag ersätta en del mål med ersättningspåsar och det är inget jag rekommenderar mer än att byta ut ett mål om dagen kanske. Går så lätt överstyr & näringsmässigt för kroppen inget vidare. Lagom är bäst.  Jag fick brist på det mesta i värdena och gick upp det mesta sen. Jo för tusan jags lutade festa så förbannat mkt också :) Morgonprommisar är great också!

Puss & kram!
  
Det ska se gott ut, vara gott, inte en plåga varje dag. Frukt är OK den dagen man börjar se frukt som något förbjudet tror jag man är ute på hal is & inte hållbart. Allt överdrivet är ju självklart faktor till viktuppgång men en frukttallrik jämfört med en skål med chips?

Jonas Carlsson om FORMCHECK:
hej sara grymma muskler, bra blogg
har du email?
Jonas

Svar: Hej! Tack så mkt!=) Jag har mail men använder den inte så frekvent & ger inte ut den i dagsläget. Kanske skaffar en annan mail där jag kan ge ut den längre fram :) . Finns på Facebook (sara Isaksson) eller här på bloggen om det är något. Kram!



Christoffer
om FORMCHECK:
Har du sett det här ?
http://www.girlswithmuscle.com/search/index.php?search=sara+isaksson&option=allwords&searchtarget=all

Svar: Ja, var en som tipsade mig för längesen haha. Efter att folk diskuterat om jag avr en karl eller inte så skaffade jag mig en sån sida för att kontrollera vad som skrivs :) rolig sida!


Linnéa Johansson om Lövbiffsallad / bra nyheter:
Tjoho!
Har du provat drycken celcius? Provat kika runt på internet vad folk tycker om den och du verkar ju ha koll på det mesta inom träningen. Har du provat före nått benpass eller annan större muskelgrupp eller så? :)
Svar: Förlååt för sent svar !=) Jo jag har provat den & den smakar ju som läsk! dock ingen läskfantast eller energidryck överlag så dricker den inte så frekvent. Men jag vet flera som blir helt hyper av den =) dock inte jag. Lite piggare visst och god så=) den + en koffeintablett då är man igång dock !=) fick bra intervaller då minns jag. Inför benpass så brukar jag försöka äta faktiskt en timme före det hjälper för min del. Alltid bäst benpass när jag ätit en timme före + jack3d PWO. Dock inte på dom andra muskelgrupperna. Let me know vad du tyckte om Celsius!=)

       
När läsksuget sätter in kan jag ta sån eller
LOKA naturell + funlight Orange!


Sandra om
En grön korg!:
Hej! Tänkte bara säga att det finns kvarg ICAs egna som bara är på 0,1% fett om man vill ha något som har mindre fetthalt än kesellan, dock måste jag säga att kesellan är godare;) love youre blogg! Full i inspiration! :)

Svar: Va? Varför har ingen sagt det förr?!=) Tack raring!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: