L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

På gång

Kategori: Allmänt

Om jag lyckades få ihop 3 timmar sammanhängande sömn inatt är det fan bra. Kom hem för sent från gymmet (jobbade över samt glömde skor hemma ut med bilen blabla)Ny PWO och kroppen fick en chock så jag har legat inatt med svettningar och vaken och vridit mig. Suck.

Hade spyan upp i halsen hela gårdagen. Blev ett rätt bra ryggpass med helt olika övningar än jag är van med. Stående rodd med supinerat grepp och sittande roddmaskin samt breda sittande rodd och 2 stående roddmaskiner samt 2 övningar på bredden. detta på 40 min. Sköönt med pass med högt tempo och svettas! musiken dånade i öronen på löpbandet när jag gick hade låten 100 ways to hate på replay. Ville knappt gå av bandet.  


Dagen idag bjuder på lite ryggont sen igårmorse så dagens benpass bli intressant.+ Cardio 30 min. 
 Blir nog att superseta 3 övningar efter varandra.

                                   Dagens kost:
                     Frukost: 1/2 KESO burk + äpple + kanel+ DAA
                     Mellis nr 1: Proteinshake (kasein)+ Glutamin + ripped fuel
                     Lunch: Kycklingsallad + omega 3 kapslar
                     Mellis nr 2: Proteinshake(vassle) + glutamin + ripped fuel
                     Innan träning: PWO + Rapid pump + HMB
                     Efter träning: BCAA
                     Middag: Torsk + ris + sallad
                     Innan ZzZ: Kaseinprotein + HMB

Cindy Phillips
                                                  På bild: Cindy Phillips

Kommentarer

  • Elin på Guiden säger:

    Kämpa kämpa!!! Kanske vi ska ta något pass tillsammans? Vart tränar du?

    2012-02-07 | 10:38:21
    Bloggadress: http://inalles.com

Kommentera inlägget här: