L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Att shoppa kläder är inte kul.

Kategori: Allmänt

VÄLKOMMEN TILL MIN VÄRLD!
Där inget går över armarna
Där lösa toppar som ska vara oversize tröjor knastrar när jag rör mig.
Där alla sömmar osm ska vara på axlarna är på halva armen. Att hitta en kavaj som passar är ju omöjligt. Där inget passar då jag måste köpa större för axelpartiet och nää då drunknar jag i det på magen.

Jo nämnde jag att jag ligger på 91 kg nu ? Haha!
Släppte tyglarna alldelens för mkt. Men men.

 
Detta skulle vara en oversize skjorta (blåa). Yeah right.. Spelade ingen roll vilken storlek jag tog.

Det är inte kul att shoppa kläder längre. Faktiskt. Men jag kan ju inte klaga. Mitt val.



91 kg.. Säger det igen. Fördelat på mina få centimetrar i höjd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: