L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

VISST ÄR NI MED MIG ?! ?!

Kategori: Allmänt




Å ska bli så kul att börja få komma i form! Vill vill vill ! Pratade med Clara igår & Morgan ! Blev så peppad. Sen surrade jag med Britta idag. Känns helt underbart att man har så många runtomkring sig som vill hjälpa och peppa & som själva vill haka på! Man BEHÖVER peppning & tips. Men även ta sitt egna ansvar. Vi kommer ha så kul! Som sagt 26:e September sätter vi igång! Visst är ni med?!

Jag har Britta & Morgan att ta morgonprommisar med
Jag har Martina att köra i styrkelokalen med
Danne , grannen linda  är också folk jag kommer dra med i gymmet
Angela, britta, martina, morgan, kanske emelie också kommer boka in oss på pass tsm!
Lee kommer slita med mig på ngn joggingtur(my god) ibland

Sen har jag jävligt bra med hjälp från folk som kommer med tips.

26: e september är det bara att ni sliter fram måttbandet, kameran & vågen gott folk!


Ser ni ?! jag har inte heller ngt val tydligen!

Kommentarer

  • Martina säger:

    åh jag saknar mitt långa hår! åhhhhh.... fick fan ångest nu då jag såg denna bild :/ snyff! så fint :) .



    Du ikväll kör vi bruden , klar du har min peppning , för jag har ju dig! :) vi kommer få så snygga kroppar ;) mumms!



    pöss <3

    2011-09-15 | 17:20:33
  • Martina säger:

    åh jag saknar mitt långa hår! åhhhhh.... fick fan ångest nu då jag såg denna bild :/ snyff! så fint :) .



    Du ikväll kör vi bruden , klar du har min peppning , för jag har ju dig! :) vi kommer få så snygga kroppar ;) mumms!



    pöss <3

    2011-09-15 | 17:20:45

Kommentera inlägget här: