L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Trött madame

Kategori: Allmänt

GÅRDAGEN: Kinamat hos mamma & pappa som avskedsmiddag i deras hus på Fagernäs - snyft- Men hey! det blev ju kina mat ;) Satt & lyssnade på Martin & pappas älgsnack i evigheter tills jag somnade. Så OTROLIGT ointressant & att det kan finnas så mkt att prata om av en aktivitet där man sitter helt still tyst i timtal?..Karlar =)



Hårda bud från herr Vallén! 1,5 timmes kvällspromenad runt omkring i stan ! Fick inte vila.
Dock ingen styrketräning igår. Det får bli dubbla pass i helgen ist.



DAGEN IDAG:
Vaknade... Svintrött. Kan knappt hålla ögonen öppna trots 7 timmar sömn!!
Får bli 40 min ZzZz på lunchen idag. Rygg & Biceps idag.
Ont i leder ( axlarna, rygg & armbågar)Men så är det ibland!

Motivationen som håller igång mig är att det är sista spurten nu.
                   
Hehe tar samma hantlar som hon ju ! ; ) Okej kanske inte efter att ha kört rygg innan iofs men ändå !! Kör jag biceps först så tar jag dessa 1 helt set  sen kör jag en storlek mindre! Sweet. jag byter lite hursomhelst beroende på om jag kör dropset, alla set lika många osv. Variation = goodie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: