L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

När kroppen säger ifrån

Kategori: Allmänt

Gårdagen
Jobb 08:00-17:00
Köra & dricka yoghurt samtidigt mellan jobben
jobb 17:30-02:30
statoil med kollegor & köra hem en del sen hem somnade i soffan med smink + kläder på.

Lördag:
16:30 vaknade.kasta in mig i duschen for sen till milano åt pizza sen bio direkt hem sen och tvätta & städa lägenheten plockade upp saker. bagdad hemma hos mig då jag inte hunnit plocka undna ngt i veckan.
blir att hålla på till inatt.

Imorgon
Fortsätta städa skura dammtorka diska
laga matlådor inför veckan
Träffa Jill
Träffa britta
Träna

Vet inte hur jag ska hinna med mitt liv ibland. Får köpa en större almanacka.
Kom på mig själv med att bryta ihop nyss. I Hallen. på knä.Grät tills jag tappade andan. 

Tror nog att kroppen är lite sliten haha. =)Både i kropp & knopp! Tur grannen plingade på askalas så jag fick koppla bort det & skratta lite!
Bara varit vaken några timmar men ska gå & sova nu igen. 

Andra tankar som far förbi mitt huvud idag

* Vill ha en hund. En vän. En Atlic att borra ner huvudet i. MEn ingen hund skulle vara som han.
* Funderar på att åka till New York själv faktiskt.
* När jag såg folk dansa pardans eller ni vet. sån där riktigt dans till lugn musik. kom jag på mig själv att jag också vill dansa sådär. Till låten "Carrie" eller ngt.

* Funderar på att bli brunett

Kommentarer

  • Tess säger:

    yes! fan vad snygg du skulle va i brunt hår:D

    2011-09-11 | 11:02:38
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • Martina säger:

    Har haft en sån här dag jag med..... men du brunt hår hade du passat fint i :)

    2011-09-11 | 16:36:24

Kommentera inlägget här: