L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

FORM-CHECK (dålig kvalla)

Kategori: FORM-CHECK

Dålig kvalla på fotona eller mig, välj själv! :) Haha


helvete helvete helvete helvete .. Känner redan träningsvärken i vaderna :( HATAR DET!
Ser så kul ut när jag har 2 såna där vadmuskler men men.


Ser lite ramsne ut då man ska hålla i mobilen osv! =)

Insåg ju till min förtjusning för någon dag sen att trots att jag blivit lite lönnfet så ser jag ju ngt som kan liknas vid muskler på ryggen! RYGGEN!!! Den som aldrig haft en enda liten muskel på sig eller kontur.

Kommentarer

  • Emmely Norlin Gustafsson säger:

    Fyfan vad du är grym sara! Så jävla muskulös och vacker kvinna! :) Måste erkänna att avundsjukan växer när man ser dina formbilder ;) Hehe.

    2011-09-08 | 09:59:31
    Bloggadress: http://mutthalainen.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här: